Een nieuw onderdeel van mijn blog is: In mijn brievenbus! Hierin houd ik jullie op de hoogte van de boeken die ik ontvang om te recenseren. Waarschijnlijk zal dit ongeveer 1 keer per maand zijn.

Het boek dat ik deze keer ontvangen heb is:

Titel: Vintage Verliefd

Auteur: Petra Drenth

Pagina’s: 336

Uitgever: Van Holkema & Warendorf

ISBN: 9789047510093

Genre: Chicklit

Verschenen: Oktober 2011

Nikki heeft nog nooit enige moeite gedaan om een opleiding te volgen, een baan te zoeken of zelf haar belastingformulieren in te vullen. Daar hoeft ze haar mooie hoofdje niet over te breken, vindt haar succesvolle vriend Raymond. Zij regelt het huishouden en hun uitgebreide sociale leven, en verder heeft ze alle tijd om te shoppen. En dat zorgeloze leventje bevalt haar prima… tot Raymond haar van de ene op de andere dag inruilt voor de veel te perfecte en ambitieuze Tatjana.

Nikki staat op straat, mét haar geweldige collectie vintagekleding maar zónder enig benul hoe ze haar leven op de rit moet krijgen. Ze vindt een schattige woning in hartje Amsterdam en gaat aan de slag in het new age-winkeltje van haar eigenzinnige tante Jacques. Met vallen en opstaan leert Nikki voor zichzelf te zorgen. Het wordt er alleen niet makkelijker op als blijkt dat Raymond en Tatjana samen een liefdesnestje hebben gekocht, recht tegenover haar huis…

 

Mijn recensie over Vintage Verliefd zal aan het einde van deze maand online staan!

 

(Een ander klein dingetje wat ik nog met jullie wil delen, is dat ik mijn blog in het nieuwe jaar ga verplaatsen naar een andere website. Hierover zal ik later meer vertellen als ik wat meer info voor jullie heb)

