Rachels mislukte masterplan – Lindsey Kelk

Rachel doet alles in haar leven volgens een to-do lijst. Maar dat haar vriend plotseling een pauze wil inlassen in hun relatie staat echt niet op haar lijst. En als hij dan 4 weken later ook nog besluit om een definitief einde te maken aan hun relatie is dat een reden voor Rachels beste vrienden Matthew en Emelie om hun eigen to-do lijst voor Rachel te maken, pas als ze die voltooid heeft is ze een echte single. En het helpt haar misschien ook nog met het verwerken van het feit dat ze gedumpt is door de man waar ze van hield.

 

Hoewel ik een paar hoofdstukken nodig had om echt in het boek gesleurd te worden vond ik het echt een heel leuk boek. Vooral de uitspraken van Rachel zijn soms echt hilarisch. Ook de vrienden van Rachel zorgen voor flink wat leuke momenten. Dit boek is perfect om op een luie middag mee op de bank te ploffen terwijl buiten de regen over de ramen stroomt. Ik had nog nooit een boek van Lindsey Kelk gelezen maar als ze allemaal zo leuk zijn als Rachel mislukte masterplan ben ik zeker van plan er nog meer van haar te gaan lezen. Ze heeft een hele goede schrijfstijl waardoor je, hoe verder in het boek je komt, hoe minder graag je het boek neer wilt leggen. Zeker een aanrader! Daarom krijgt het boek van mij 4 sterren.

