De recensie van Rachels mislukte masterplan van Lindsey Kelk is iets vertraagd omdat hij nog goedgekeurd moet worden. Om me toch aan mijn belofte te houden om iedere week minstens 1 blog te plaatsen heb ik een lijstje voor jullie met komende recensies. Het is op willekeurige volgorde en het kan zijn dat er een keer een recensie tussendoor komt die niet op dit lijstje staat maar ik ga me er natuurlijk aan proberen te houden.

Nederlandse boeken:

Carpe Demon (#1) – Julie Kenner

Drie is te veel – Jill Mansell

Ontbijt op bed – Eleanor Moran

Saffierblauw (Edelsteen trilogie #2) – Kerstin Gier

Aanraking – Ludo Enckels

Engelse boeken:

Angel Fire (Angel #2) – L.A. Weatherly

Scorpio Races – Maggie Stiefvater

Destined (the House of Night #9) – P.C. Cast & Kristin Cast

Strange Neighbors (#1) – Ashlyn Chase

Forbidden (Demon Trappers #2) – Jana Oliver

