Succubus Revealed – Richelle Mead

Succubus Revealed is het 6e en laatste deel in de Georgina Kincaid serie. Dus als je de voorgaande delen nog niet hebt gelezen en je bent dit nog wel van plan kun je deze review beter overslaan, hij kan spoilers bevatten.

In het voorgaande deel, Succubus Shadows, hebben Seth en Georgina zich eindelijk neergelegd bij het feit dat iedere keer als ze seks hebben, Georgina een stukje van Seth’s leven afhaald. Hun liefde was te groot om bij elkaar weg te blijven.

Nu in dit boek zijn ze eindelijk gelukkig samen. Tot Georgina op een ochtend een bericht uit de hel krijgt waarin staat dat ze binnen een maand wordt overgeplaatst naar een andere stad. En niet zomaar een stad; Las Vegas! De stad waarover Georgina ooit heeft gezegd dat ze daa best zou willen werken en waar bijna iedereen een gemakkelijk doelwit voor haar is.

Maar als Georgina hier naar toe moet verhuizen, betekend dit dat zij en Seth niet meer samen kunnen zijn. Seth kan zijn familie tenslotte niet in de steek laten nu zijn zus ernstig ziek is.

Daarnaast zijn er nog wat onbeantwoorde vragen: Waarom wordt Georgina overgeplaatst? Waarom heeft haar baas Jerome haar hier niet eerder over geïnformeerd? En hoe kan het dat Seth’s zus ineens zo ziek is? Willen ze Georgina en Seth soms uit elkaar houden? Maar waarom? Seth is maar een gewoon mens. Toch?

 

Zoals alle andere delen vond ik ook dit weer een geweldig boek. Richelle Mead is een fantastische schrijfster die je het hele boek geboeid houd door alle onverwachte wendingen in het verhaal. Na maanden wachten was ik heel blij dat ik eindelijk kon lezen hoe het zou eindigen tussen Georgina en Seth. Maar ik vind het toch wel ontzettend jammer dat de serie nu afgelkopen is. Gelukkig hebben we de andere serie’s van Richelle Mead nog!

Ik geef dit boek 5 sterren omdat ik geen enkel minpuntje aan het verhaal kon ontdekken. Het was een super einde voor een super serie! Iedereen die houd van het bovennatuurlijke met een vleugje romantiek, raad ik zeker aan deze serie te gaan lezen. Evenals Richelle Mead’s andere serie the Vampire Academy.

